Udało się. Massey Ferguson 8S.205 ukończył pustynny rajd Morocco Desert Challenge 2025, zajmując w klasyfikacji samochodów ciężarowych wysokie czwarte miejsce. To zasługa m.in. tego, że podczas rajdu w traktorze nie wystąpiły żadne poważne usterki – czy to w silniku czy skrzyni biegów.
W rajdzie Morocco Desert Challenge 2025 było do pokonania niemal 3200 kilometrów. Ten dystans został podzielony na osiem etapów. W pierwszych czterech MF radził sobie przeciętnie plasując się na dole stawki. Znacznie lepiej było w drugiej części wyścigu, kiedy do pokonywania były rozległe wydmy. Traktor zaczął zyskiwać, dzięki temu finalnie z łącznym czasem 69 godzin, 35 minut i 56 sekund uplasował się na czwartym miejscu. Do zwycięzcy w kategorii samochodów ciężarowych – ekipy prowadzącej samochód Renault – zabrakło jednak bardzo dużo, bo ponad 38 godzin.

Traktor był prowadzony przez rolnika Cedrica Goumeza, który brał już udział w takich zawodach startując lekkim samochodem typu buggy. Jego pilotem był Gilles Küffer, właściciel szwajcarskiego punktu dealerskiego Küfferagri Sàrl, która dokonała modyfikacji MF m.in. podnosząc jego moc z 205 do 400 koni i zwiększając jego prędkość do 80 km/h. Po wyścigu ocenili oni maszynę i zastosowane rozwiązania. Podali, że w trakcie całego rajdu traktor spalał średnio po około 30 litrów paliwa na godzinę. Przy pokonywaniu wydm nieodzownym rozwiązanemu okazał się system PTG do zmiany ciśnienia w oponach, który zwiększał lub zmniejszał ciśnienie w kołach w czasie zaledwie 3-4 minut. Duże znacznie w pustynnych warunkach miało też zastosowane ogumienie marki Michelin Evobib o rozmiarze 710/70 R42 z tyłu i 600/70 R30 z przodu.

