Dokładne przeznaczenie tego traktora objęte jest tajemnicą. Wiadomo jedynie, że będzie pracował w zakładzie przemysłowym. Holenderska firma Coppens Mechanisatie, wchodząc w skład OC-Group, przerobiła Fendta 728 Vario tak, że uzyskała niewiarygodny rozstaw kół sięgający czterech i pół metra.
Firma Coppens Mechanisatie od wielu lat specjalizuje się w modyfikacji sprzętu rolniczego. Przeważnie na jej warsztat trafiają ciągniki Fendt, bo jest ona dealerem traktorów tej marki. I tak też było w przypadku tego zlecenia, które – co podkreśla holenderska firma – było znacznie bardziej wymagające od innych, wszak zleceniodawca nie tylko chciał ponad dwukrotnie zwiększyć rozstaw przednich i tylnych kół ciągnika ze standardowych 2 metrów aż do 4,5 metra, ale zażyczył aby traktor zachował swoje właściwości na przykład w zakresie ciągania ładunków. Aby spełnić te wymagania, do Fendta została dołożona dodatkowa rama pomocnicza. Opracowane zostały także dodatkowe masywne osie jezdne, które zostały połączone z osiami fabrycznymi. I choć te dodatkowe elementy znacznie podniosły masę własną maszyny, to firma zlecająca przeróbkę podkreślała, że w tym przypadku nie ma to większego znaczenia. Należy to rozumieć w ten sposób, że ciągnik będzie poruszał się po utwardzonym terenie.

Trudno by było znaleźć kupca na ciągnik w takim wydaniu, gdyby właściciel zdecydował się na jego sprzedaż, dlatego firma Coppens Mechanisatie wprowadzała wszystkie modyfikacje tak, że można je cofnąć przywracając maszynę do stanu fabrycznego. Da się zdemontować ramę pomocniczą, dodatkowe osie oraz dodatkowy pomost, którym operator dostaje się do kabiny.